Přeskočit na obsah

Přij(e)ďte k nám!

Otevírací doba se může lišit dle objednaných zákazníků

MHD: zastávka Antonínská (150 m)

AUTEM: placené parkování na ulici (zóna B, 1 hod. zdarma, soboty zdarma)

Bezbariérový přístup

Přijímáme platební karty Visa, MasterCard a Maestro.

Máte dotaz? Pokud odpověď nenaleznete v sekci FAQ, rádi vám zodpovíme vaše otázky!

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů obsažených ve formuláři. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Podrobnosti o nakládání s vašimi osobními údaji a vašich právech s tím souvisejících jsou obsaženy v Zásadách zpracování a ochrany osobních údajů.

Provozovatelem je společnost CSR WORK s.r.o. se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno, vedená u Krajského soudu v Brně pod vložkou C, oddíl 118542, IČO: 09340904. Obchodní značka Dobrovláska® je registrovaná ochranná známka společnosti Integrujeme s.r.o.

FAQ

Bereme i klienty bez objednání, avšak vždy záleží na naší aktuální vytíženosti. Nemůžeme tedy garantovat, že se na Vás dostane řada.

Samozřejmě. Pokud vám již návstěva salonu z jakéhokoliv důvodu nevyhovujete a nemáte zájem o změnu termínu, jsou dva způsoby jak to provést. Buď prostřednictvím odkazu, který naleznete v potvrzovacím mailu rezervace nebo telefonicky. V obou případech prosíme o včasnou informaci, rezervaci je obecně možné zrušit online minimálně 10 hodin předem. Rezervaci je možné změnit/zrušit pouze jednou. Pokud se ve Vámi vybraném čase nedostavíte, může být omezena Vaše možnost vytvářet další rezervace.

V rámci zajištění dostupnosti služeb pro všechny zákazníky si prosím rezervujte vždy jeden termín pro jednu službu. Můžete mít více aktivních rezervací, avšak na jiné úkony. Chcete-li se objednat na úkon vyžadující předchozí konzultaci, na samotný úkon se prosím objednejte až po proběhlé konzultaci.

Nutné to není, ale doporučujeme si termín konzultace dopředu zarezervovat. Jen tak si můžete být jisti, že se po vašem příchodu budeme věnovat jen a pouze vám.

Konzultace předem u služeb, které mají v názvu „po konzultaci“ je nezbytná.

 

V současnosti je možné vytvářet rezervace vždy přibližně na čtyři týdny dopředu. Nové termíny jsou přidávany průběžně a postupně, mezi jednotlivými kadeřnicemi se může frekvence lišit.

Před každým chemickým úkonem (melír, balayage,…) či společenským účesem prosíme mít čisté umyté vlasy den před poskytnutím služby.

Nedorazil vám potvrzovací e-mail?

Nejspíše jste nedokončili rezervační proces nebo jste chybně zadali e-mailovou adresu. Rezervaci vám rádi vytvoříme či potvrdíme telefonicky nebo e-mailem.

Bez e-mailového potvrzení není rezervace platná.

Na doplňkové služby se obecně není možné objednat samostatně. Na Hloubkovou regeneraci to však možné je.

V současnosti je možné vytvářet rezervace vždy přibližně na čtyři týdny dopředu. Nové termíny jsou přidávany průběžně a postupně, mezi jednotlivými kadeřnicemi se může frekvence lišit.

Ve výjimečných případech (svatební účesy apod.) je možné provést rezervaci i na více měsíců dopředu, avšak vždy pouze po předchozí konzultaci.

V ceníku (ZDE) jsou uvedené veškeré služby, které nabízíme. Cena vybraných úkonů se určuje individuálně dle délky vlasů, spotřeby materiálu, popř. náročnosti. U těchto úkonů máme uvedeno cenové rozpětí. Mimo to nabízíme také zvýhodněné balíčky služeb. 

Rezervace Vám může být z naší strany zrušena například pokud uvedete nesprávné údaje a nebude možné Vás telefonicky kontaktovat pro potvrzení termínu Vaší rezervace. Obdobně může být zrušena v případě vícenásobného vytváření či rušení rezervací z Vaší strany. Zajišťujeme tím vyšší dostupnost služeb pro naše zákazníky. Je také možné, že dojde k akutní zdravotní indispozici naší kadeřnice/kadeřníka. V takovém případě Vás neprodleně informujeme a snažíme se nalézt řešení k Vaší spokojenosti.

Na službu v jejímž názvu je uvedeno „(po konzultaci)“ je možné se objednat až po proběhlé konzultaci.

Hledáte spolupráci?

Nabídněte naše služby zaměstnacům jako benefit! Pro B2B partnery nejen z řad korporátních klientů nabízíme jako první kadeřnictví v Česku náhradní plnění na všechny naše služby. Využijte různé modely spolupráce, jako je například zvýhodněný nákup voucherů či slevových poukazů a pomůžete zároveň dobré věci. Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře nebo emailu info@dobrovlaska.cz.

Společnost patří do skupiny sociálních podniků Kolibřík. Provozovatel je členem Deklarace odpovědného podnikání a hlásí se k principům sociálního podnikání. Více o sociálním podnikání se můžete dočíst například ZDE.

dárkové poukazy

Nevíte čím udělat radost svým blízkým? Věnujte jim dárkový poukaz na kadeřnické služby v Dobrovlásce! 😍